martes, 9 de abril de 2013

GLOBOS AZUIS NO DÍA DA CONCIENCIACIÓN DO AUTISMO


O martes 2 de Abril DÍA DA CONCIENCIACIÓN DO AUTISMO, as persoas de ACEESCA unimonos a iniciativa da Asociación Pordereito colgando globos azuis nas portas e ventás do centro de día.
Con este pequeno xesto contribuimos a consecución do seu obxetivo de decirlle a nosa contorna que apreciamos as persoas con autismo e apoiamos a súa inclusión na sociedade.
Queremos felicitar a Asociación Pordereito pola súa laboura de orientación, apoio e prestación de servizos a estas persoas e as súas familias. E tamén pola creatividade de iniciativas coma esta as que agardamos nos sigan convidando.

El martes 2 de Abril DÍA DE LA CONCIENCIACIÓN DEL AUTISMO las personas de ACEESCA nos unimos a la iniciativa de la Asociación Pordereito colgando globos azules en las puertas y ventanas del centro de día.
Con este pequeño gesto contribuimos a la consecución de su objetivo de decir a nuestro entorno que apreciamos a las personas con autismo y apoyamos su inclusión en la sociedad.
Queremos felicitar a la Asociación Pordereito por su labor de orientación, apoyo y prestación de servicios a estas personas y sus familias. Y también por la creatividad de iniciativas como esta a las que esperamos nos sigan invitando.